COVID-19

Informacja dla gości

RECEPCJA

  • Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość
  • Pracownicy na stanowiskach recepcyjnych są od siebie oddaleni o 1,5 m
  • Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
  • Czas obsługi Gości ograniczyliśmy do minimum, zachowując przy tym kompleksową obsługę klienta
  • Pracownicy Recepcji obsługują Gości w maseczkach ochronnych oraz jednorazowych rękawiczkach
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do środków dezynfekujących dla Gości w holu recepcyjnym
  • Zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed rozpoczęciem procesu meldunku
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez pracowników
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości i stosowaniu się do wytycznych
  • Istnieje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym lub apartamencie osób niezameldowanych
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych, terminale dezynfekujemy po każdym użyciu
  • Zapewniamy osobną komunikację dla gości wchodzących i wychodzących
  • Codzienne wietrzymy i dezynfekujemy całą przestrzeń Recepcji

POKOJE

  • Dezynfekujemy każdy pokój hotelowy, bądź apartament po wyjeździe Gości
  • Wietrzymy pokoje hotelowe oraz apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
  • Każdy pokój hotelowy lub apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, klamki, włączniki, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi
  • Dodatkowa pościel, ręczniki są dostarczane przez obsługę w specjalnych foliowych osłonach
  • Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju lub apartamentu
  • Na życzenie gości pokój hotelowy / apartament może być dezynfekowany w trakcie pobytu – usługa dodatkowo płatna

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTEPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych, w tym w recepcji, przed restauracją i przed windami udostępniamy dozowniki z płynem dezynfekującym
  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy
  • W toaletach ogólnodostępnych umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym oraz mydła bakteriobójcze
  • W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz korzystania z maseczek
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy windy oraz toalety, poręcze na klatkach schodowych w częściach wspólnych
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości stosujemy natryskiwanie powierzchniowe polegające na dezynfekcji powietrza za pomocą środka biobójczego

PRACOWNICY

  • Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
  • Przed wejściem do obiektu, mierzymy temperaturę każdemu pracownikowi. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych, pracownik jest natychmiastowo oddelegowany do domu
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
  • Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach, w których jest taka możliwość

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.